Мрієш будувати кар’єру у сфері креативних індустрій? Бути event- чи art- менеджером? Державний університет економіки і технологій надає таку можливість! У нас є сучасна спеціальність 028 Менеджмент соціокультурної діяльності за програмою «Менеджмент креативних індустрій».
Фахівець, який працює сьогодні у соціокультурній сфері, - особистість різнопланова. Він має поєднувати у собі якості керівника, економіста, організатора, управлінця, творця, психолога, рекламіста, спеціаліста зі зв'язків із громадськістю та багато іншого.
Саме тут тебе навчать створювати сучасні соціокультурні проєкти, використовуючи при цьому інноваційні методи і технології, тут ти набудешь навичок в організації традиційних та новітніх форм дозвілля.
Конкурентними перевагами навчання за спеціальністю 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» є:
- отримання якісної освіти, яка буде основою твоєї конкурентоспроможності на ринку праці;
- можливість здобути гарні комунікативні і мовні навички;
- можливість вивчення окремих курсів англійською мовою;
- набуття якісних знань та навичок у сфері project-менеджменту;
- можливість стажування за кордоном у рамках програми подвійних студій та Erasmus+;
- залучення до процесу навчання практиків із різних креативних сфер;
- практика у сфері креативних індустрій, починаючи з 1 курсу.
Серед випускників різних спеціальностей Університету минулих років такі відомі діячі шоу-бізнесу та сфери творчих комунікацій як:
Володимир Зеленський – діючий президент України; колишній керівник студії «Квартал 95», продюсер, режисер, сценарист
Форма навчання: денна
Термін навчання: 3 роки 10 місяців
Які дисципліни ви будете вивчати:
ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНА ПРОГРАМА «МЕНЕДЖМЕНТ КРЕАТИВНИХ ІНДУСТРІЙ» (240 кредитів)
1 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 30 кредитів Економікс (6 кр) |
|
2 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 25 кредитів Історія української державності (5 кр) |
Вибіркові компоненти – 5 кредитів Мистецтво самопрезентації (5 кр) |
3 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 26 кредити Іноземна мова (2 кр) |
Вибіркові компоненти – 4 кредити Сценарна майстерність (4 кр) |
4 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 20 кредити Іноземна мова (4 кр) |
Вибіркові компоненти – 10 кредитів Маркетинг (5 кр) Блок 2 (здобувач обирає 1 компоненту в семестр): Менеджмент туризму (5 кр) |
5 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 21 кредит Фахова іноземна мова 3 (кр) |
Вибіркові компоненти – 9 кредитів Урбаністика (3 кр) |
6 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 18 кредитів Фахова іноземна мова (2 кр) |
Вибіркові компоненти – 12 кредитів Європейська інтеграція (6 кр) |
7 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 21 кредит Фахова іноземна мова (2 кр) |
Вибіркові компоненти - 9 кредитів Цифровий маркетинг (4 кр) Блок 6 (здобувач обирає 1 компоненту в семестр): Дизайн реклами і виставкова діяльність (5 кр) |
8 семестр – 30 кредитів | |
Обов'язкові компоненти – 18 кредитів Фахова іноземна мова (3 кр) |
Вибіркові компоненти – 12 кредитів Управління продажами (6 кр) Блок 8 (здобувач обирає 1 компоненту в семестр): Основи режисури естради та масових заходів (6 кр) |
Метою виробничої/переддипломної практики є формування у студентів загального уявлення про особливості обраної професії для визначення ними особистих цілей професійного розвитку; формування практичних навичок майбутньої професійної діяльності; оволодіння методами і навичками роботи менеджера в організаціях соціокультурної сфери різних форм власності; закріплення теоретичних знань, отриманих під час навчального процесу.
Основними завданнями виробничої/переддипломної практики є:
- вивчення діяльності конкретних організацій та установ культури;
- оволодіння студентами практичними навичками роботи за обраним напрямом підготовки;
- вироблення вміння вирішувати конкретні завдання в соціокультурній сфері;
- отримання професійних компетенцій в обраній ними галузі управління соціокультурної сферою;
- розвиток творчих здібностей студентів;
- вивчення організації роботи персоналу закладу культури і мистецтва, навчання плануванню та організації робочого часу;
- ознайомлення з процесом підготовки договорів з постачальниками матеріально-технічних засобів організацій та установ культури;
- вивчення практики надання клієнтам необхідної і достовірної інформації про послуги, які надаються у закладах соціокультурної сфери;
- набуття практичного досвіду прийняття управлінських рішень у різних ситуаціях, що виникають у процесі обслуговування клієнтів;
- вивчення методик проведення ігор, конкурсно-ігрових і спортивно-масових програм, сімейних свят і дозвіллєвих заходів
- розвиток навичок щодо розробки та написання бізнес планів;
- застосування на практиці знань, здобутих у процесі теоретичного навчання, і умінь самостійно приймати рішення.
Студенти спеціальності 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» (ОПП «Менеджмент креативних індустрій») проходять виробничу/переддипломну практику в закладах культури, зокрема, театрах, кінотеатрах, музеях, школах мистецтв; Інституті розвитку м. Кривого Рогу, Центрі креативної економіки Кривого Рогу, ДЮСШ, центрах позашкільної освіти, туристичних компаніях, рекламних агенціях тощо.