У жовтні 2021 року стартував VIII конкурс проєкту “Scholarship в Україні” для студентів ЗВО. Грантодавачем виступив партнер проєкту:
- PromoCodius – міжнародний маркетплейс, який моніторить актуальні знижки, промокоди та акційні пропозиції багатьох магазинів та брендів, в тому числі й міжнародних, для вашої зручності та економії часу.
В рамках цього конкурсу надається грант переможцю в розмірі 15 000 грн. Для участі в конкурсі студентам потрібно написати аналітичну статтю на запропоновану організаторами тему.
За умовами конкурсу участь можуть взяти студенти:
- громадяни України;
- 1 – 5 курсу (в т.ч. магістри);
- денної форми навчання;
- на контрактній та бюджетній основі.
Конкурс проходить в такому порядку:
- Обов’язкова реєстрація на участь у конкурсі.
- Збір і оцінка робіт запрошеним незалежним журі.
- Вибір 3х кращих робіт в тематиці.
- Захист відібраних робіт.
Етапи проведення конкурсу:
- Прийом заявок та робіт – з жовтня по 16 лютого 2022 року
- Оцінка робіт членами журі – за 16 по 28 лютого 2022 року
- Захист робіт та нагородження переможців – березень 2022 року
У зв’язку з карантином захист конкурсних робіт переноситься у онлайн в Zoom. За підсумками захисту буде визначено переможця. Студент, який посяде 1-ше місце, отримає грант на навчання, а студенти, які посядуть 2-ге та 3-тє місце, отримають подарунковий сертифікат в розмірі 4000 і 2000 грн відповідно.
Тема конкурсної роботи:
ТЕМА: “Промоакційний маркетинг – міф просування чи невід’ємна частина виживання у конкурентній боротьбі на ринку?”
ОПИС: Для участі в конкурсі, студенту необхідно написати аналітичну, ніде не опубліковану раніше, роботу російською або українською мовою, обсягом 1000 – 3000 слів на дану тему з пропозицією методу оцінки відповідно до різного роду параметрів.
Контакти:
+38 (067) 622-62-82
Подати заявку та аналітичну статтю: https://scholarship.in.ua/uk/project/osin-2021/
Центр науки та інновацій ДУЕТ