IV Міжнародний науковий конгрес SOCIETY OF AMBIENT SOCIETY 2021 дотримується найвищих стандартів не тільки в організації і проведенні наукових заходів, а й відстеженні фідбеку учасників
Оргкомітет запрошує учасників надати оцінку роботи Конгресу, щоб мати змогу відстежити її позитивні та негативні сторони й продовжувати вдосконалюватися.
В аналізі використовуються показники, які дають можливість дослідити динаміку змін у відносинах учасників з брендом Конгресу протягом певного часу, для порівняння отриманих даних із середніми показниками:
• NPS (Net Promoter Score) - індекс лояльності споживачів, що відображає готовність рекомендувати Конгрес іншим зацікавленим особам;
• CSI (Customer Satisfaction Index) - індекс задоволеності учасників.
Представлені дослідження допомагають виявити позитивні й негативні сторони у проведенні наукового заходу, а також визначити вплив різних критеріїв на ставлення учасників до Конгресу.