Суспільство візуалів не йде на компроміси: хочеш ефективно комунікувати, вчись візуалізувати. Навички створення візуального контенту сьогодні є ключовими як для фахівців у сфері комунікації, так і для будь-якої сучасної людини, яка має акаунт у соцмережах.
Щоб удосконалити вміння студентів працювати з візуальним матеріалом, а також розширити їхній інструментарій, кафедра міжнародної економіки організувала вебінар-практикум.
Завдяки запрошеній спікерці Єлизаветі Барилик, методисту Інформаційно-творчого агентства ЮН-ПРЕС, учасники вебінару дізналися про можливості сервісу графічного дизайну Canva та одразу ж випробували їх на практиці. Кожен міг не тільки створити власний дизайн синхронно зі спікеркою, але й отримати фідбек щодо дотримання основних правил графічної композиції. «В сервісі Canva чимало переваг, одна з яких - простота використання. Вмикайте фантазію, і перед вами - широкі можливості для візуального оформлення ваших ідей» - зазначила Єлизавета в ході практикуму.
Але інформаційний продукт - це не лише контент, але й розуміння цільової аудиторії, її інтересів і запитів, а також робота задля цієї аудиторії. На цьому наголосила Олександра Панасенко, лінійний продюсер компанії Forside production (м.Київ). Маючи чималий досвід у сфері сучасної журналістики та продакшну, вона поділилася інсайтами та власним баченням проблем сучасної медійної сфери.
Активними учасниками вебінару стали студенти різних спеціальностей, для яких комунікація є стратегічною сферою: Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії, Міжнародні економічні відносини, Маркетинг тощо. Варто відзначити й активність викладачів ДУЕТ, які також розширюють свій комунікаційний інструментарій та стежать за трендами у цій сфері.
Дякуємо учасникам за активну участь та творчі ідеї, нашим спікерам - за інсайти та набуті навички. Окрема подяка Анжеліці Досенко, к.н. із соц.комунікацій, доценту кафедри журналістики ТНУ ім. Вернадського, за сприяння проведенню вебінару.