Ініціатори освітньої програми - громадські організації «Криворізька фундація майбутнього», «Фонд розвитку Маріуполя», «Запоріжжя. Платформа спільних дій». Фінансову підтримку для реалізації надала компанія «Метінвест».
Основна мета другого навчального модулю – це диджиталізація учбового процесу з елементами анімаційних презентацій, Тік-Току, Renderforest, Toontastic 3D і Badgecraft, що особливо цінно саме сьогодні, коли заняття у зв’язку з карантином знову переходять на онлайн і дистанційний режим.
Навчання проходило у Кривому Розі 22-24 березня і велося на чотирьох локаціях у різних районах міста, дві з яких – в ІТ Хабі Державного університету економіки і технологій (пл. Визволення, 2).
Через ZOOM-включення розпочала знайомтсво із вчителями психолог, психотерапевт, викладач найбільшої бізнес-школи України (МІМ Київ) Наталя Павлова, розповівши про переваги роботи в онлайні, його «фішки» та секрети.
Слухачами були педагоги криворізьких гімназій, шкіл, а також працівники з Центру підготовки та перепідготовки робітничих кадрів № 1, Криворізького навчально-виховного комплексу № 129 «Гімназія-ліцей академічного спрямування», Криворізького технічного коледжу НМетАУ, Криворізького центрально-міського ліцею, відокремленого структурного підрозділу «Криворізький фаховий коледж економіки та управління ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана» та багато інших.
Для більш продуктивної роботи всіх учасників було розподілено на групи. Теми, запропоновані для навчання, були надзвичайно цікаві й різноманітні, наприклад, такі як: ігрофікація в освіті, створення мультфільмів на уроках та анімаційних презентацій, як робити привабливі презентації та інші – викликали особливий у всіх інтерес. Використання диджитал-інструментів в освіті, створення мультфільмів, уміння вести онлайн і офлайн уроки, щоб вони були яскравими і запам’ятовувалися та викликати в учнів бажання навчатися і творити.
Як зазначила Олена Лещенко, директорка Криворізької фундації майбутнього, програма STEAM-CAMP має довгострокову перспективу. Вона надає педагогам нові інструменти для викладання.
Тренери Олександр Думишинець, Мирослава Богодист, Леся Мукосєєва, Олена Павлюк зуміли зацікавити присутніх новими підходами у шкільному навчанні. Отже, за ці три дні криворізькі педагоги знову відчули себе студентами, із задоволенням навчалися новим інноваційним методам. І, здобувши певні навички, зможуть цікавіше й різноманітніше проводити свої заняття зі школярами.
Педагоги відзначили високий професіоналізм тренерів, уміння донести необхідну й потрібну інформацію, дохідливо пояснити незрозуміле, уміння працювати із залом. Крім того, було багато позитиву від взаємного спілкування, а ще більше отримано корисної інформації – програма була досить насиченою, подача матеріалу вдало продуманою.
Говорить спікер Олена Павлюк (Львів):
- Я ознайомила учителів із цифровими інструментами і, зокрема, розповіла їм про соціальні мережі. Зараз взагалі дуже важливим є просування особистості в соціальних мережах, що для молоді звично й очевидно. Ми зустрічаємось із вчителями технічних і природничих спеціальностей, це дуже цікава аудиторія, відкриті й розумні люди, які зацікавлені в цьому питанні. Помічаю, що в дечому немає розуміння, але я думаю, ми проб’ємо цей лід і всі зрозуміють, наскільки це важливо – ось ця онлайн-інфраструктура, адже цифровий світ все більше стає дійсною реальністю для нас. І зараз це питання постало особливо гостро. Цифровий світ стає настільки реальним, як і наша буденність, якою ми живемо.
Анатолій Волознєв, вчитель біології та хімії школи № 118:
- Я працюю в школі лише перший рік, відразу після закінчення Криворізького педагогічного університету. Прийшов на тренінг, щоб отримати нові знання та методи співпраці із дітьми. Модуль, присвячений цим інструментам, як для мене, молодого вчителя, який виріс в оточенні соціальних мереж і постійно взаємодіє з комп’ютером під час навчання у школі або в університеті, знаний. Для мене тут мало невідомого, але є й нове: зміг почерпнути багато різних прийомів під час дистанційного навчання, що стає все більш актуальним сьогодні. Мої подальші очікування – модулі, присвячені розвитку особистості, що є набагато кориснішими, як для мене особисто. Я думаю, і для моїх колег знання про соціальні мережі, побудови профілю в них є досить актуальними.
Анна Жураківська, вчителька гімназії № 98:
- Чому я беру участь у цій навчальній програмі для вчителів? Думаю, що хочу навчитися новим методам і засобам для викладання своїх предметів, а саме: для математики та інформатики. Хочу ще більше зацікавити учнів 5-9 класів своїм предметом, а для цього треба ще більше працювати над новими онлайн-платформами і розвиватися постійно для того, щоб бути креативним і сучасним учителем.
Нові знайомства, нові враження… Учасники програми вдячні спікерам за можливість живого спілкування, за приємну зустріч із колегами, за нові знання.
Фото Станіслава Лебединського.