Оперативно адаптуватись до нових умов захисту дипломів - не проблема для наших маркетологів, адже це головна риса їх майбутньої професії.
Два дні поспіль( 18-19 червня) студенти спеціальності «Маркетинг». захищали свої роботи в on-line режимі з використанням ІТ-технологій – платформи Zoom.
Атмосфера на вже звичній з період карантину платформі Zoom була позитивною і теплою, здобувачі добре проявили важливий навик маркетолога – уміння комунікувати навіть у дистанційній формі.
Проблематика дипломних робіт була досить різноманітною від досліджень конкурентних переваг, інноваційної діяльності підприємстві, якості обслуговування споживачів до соціального маркетингу державних установ тощо.
За результатами захисту комісія прийняла рішення про присудження усім здобувачам відповідних освітніх ступенів присвоєння кваліфікації «магістр маркетингу» та «бакалавр маркетингу» і, звісно, видачу дипломів магістра та бакалавра відповідного зразка.
Відеоконференція відбувалася за участі затвердженого складу комісії, головою якої був Дутчак Руслан Романович - декан факультету економіки та управління та викладачів кафедри маркетингу.
По завершенню оголошення результатів захисту, члени комісії висловили найкращі побажання студентам, а студенти висловили свої враження.
Студентка 4 курсу МАР-16-1 Комарніцька Аріна:
«Для меня, как и для многих, такой формат в новинку. Необычный и интересный опыт, все прошло лучше моих ожиданий. Атмосфера была приятной и непринуждённой. Благодарю наших преподавателей за предоставленные знания и полученные навыки!»
Студентка 4 курсу ЗМАР-16-1 Плаксієнко Олександра:
«Сегодня состоялась онлайн- защита выпускных работ, было очень познавательно и интересно. Благодарим наших преподавателей за поддержку, а самое главное за предоставленные навыки и знания, которые мы получили за все 4 года учебы. Желаем, что бы наша кафедра процветала».