
Шановні студенти, викладачі та всі, хто хоче розібратися, як ідея стає реальністю, запрошуємо на гостьову лекцію. Як швидко перевірити, чи працює твоя ідея, перш ніж вкладати в неї гроші? Чому без прототипування навіть найкрутіший дизайн може провалитися? Як протестувати візуальну комунікацію бренду до його виходу на ринок? Про все це поговоримо на гостьовій лекції «Прототипування та візуальна комунікація бренду»!
Дата: 18 березня 2025 р.
Час: 12:30
Місце: платформа ZOOM
Спікерка: Тетяна Пестова – креативний директор внутрішнього рекламного агентства Totis Pharma Group, кандидат економічних наук.
Про що поговоримо?
- Чому прототипування – це must-have перед запуском будь-якого бренду?
- Як перевірити, чи логотип, кольори та стиль бренду сприймаються так, як це задумувалося?
- Які методи тестування візуальної комунікації використовують великі компанії?
- Як створити прототип фірмового стилю та що тестувати в першу чергу?
- Чим прототипування бренду відрізняється від розробки фінального дизайну?
- Як зробити так, щоб брендова комунікація говорила зрозумілою мовою для аудиторії?
- Які інструменти для швидкого прототипування використовують у дизайні, маркетингу та бізнесі?
Ця лекція – можливість навчитися тестувати візуальні рішення до їхньої реалізації!
Скористайся можливістю дізнатися, як створити брендову айдентику, яка буде зрозумілою, впізнаваною та ефективною!
Доєднатися до лекції можна за покликанням.
Ідентифікатор конференції: 812 5486 2181
Код доступу: 486438
Чекаємо на тебе! Буде практично, креативно та корисно!