Я, Чижикова Ольга Вікторівна, викладач англійської та німецької мов (КЕІ ДВНЗ «КНЕУ імені Вадима Гетьмана»), кандидат педагогічних наук, приймаю челенж "Освіта_на_карантині" від колежанки Романенко Оксани Василівни
Хочу поділитися своїми враженнями. Викладання іноземних мов за допомогою дистанційних технологій навчання – це не новий для мене досвід, але протягом карантину довелось застосовувати його по максимуму. Рука постійно на пульсі: регулярні онлайн-заняття в Zoom та Skype, індивідуальні та групові консультації за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій, надання відповідей через месенджер, перевірка домашнього завдання, копітка організація зворотного зв'язку...
Опанування іноземними мовами – захоплюючий досвід підкорення нових вершин, що потребує чималих зусиль. Зусиль не тільки з боку студента, але й викладача. Тому вкрай важливим є створення креативної атмосфери іншомовного спілкування, яка сприяє розкриттю внутрішнього потенціалу і розвитку творчих здібностей студентства. І мені здається, нам це вдалося.
Говорить Кікоть Юлія, 1 курс, ПТБД: "Дистанційне навчання з англійської мови для мене вперше, але це досить цікавий досвід. Адже це вивчення англійської у стінах своєї кімнати, що значно спокійніше, ніж у звичайні дні. Це допомагає більш сконцентрувати свою увагу та не відволікає. З самого початку карантину ми систематично виходили на зв'язок і проводили пари, атмосфера наших конференцій в Zoom була така ж тепла, як і на звичайних парах в інституті. Але, чесно кажучи, я вже дуже хочу повернутися в стіни нашої аудиторії."
Єфанова Катерина, 1 курс, ОіОП: "Дистанційне навчання має свої плюси та мінуси: + багато інформації; - багато часу займає; + новий досвід (опанування нових технологій); - незручність через технічні складнощі; + викладачі завжди допомагають; - недостатньо живого спілкування з викладачами та друзями-студентами."
Звісно, ми засумували за живим спілкуванням. Однак, хоча ми і знаходимось далеко один від одного, дізналися щось нове про кожного з нас (у когось зі студентів є домашні улюбленці, а хтось полюбляє пити чай із великої філіжанки під час занять). Така затишна атмосфера налаштовує на позитивні емоції. Думаю, використання різноманітних інформаційно-комунікаційних технологій ми будемо і надалі успішно впроваджувати в освітній процес.
Передаю челендж своїм колежанкам Вишневській К.Г., Гончаренко О.М., Гушко О.А., Базаренко І.А. та іншим викладачам і студентам КЕІ КНЕУ.