05 березня 2024 року о 15.00. відбулось обговорення освітньо-професійної програми підготовки здобувачів вищої освіти «Психологія» за спеціальністю 053 Психологія галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти.
Зустріч проходила дистанційно за сприянням Центру ліцензування та акредитації Державного університету економіки і технологій (на базі платформи ZOOM). Модерувала зустріч Наталія СЕРГЄЄВА, керівник Центру ліцензування та акредитації.
Кафедра психології Державного університету економіки і технологій активно працює над вдосконаленням якості освітньо-професійних програм підготовки здобувачів вищої освіти за спеціальністю 053 Психологія.
На зустрічі були присутні:
- в.о. зав. кафедри, д-р. філос. з психол. Є. Давоян,
- к.психол.н., доцент Г. Циганенко,
- к.пед.н., доцент кафедри соціально-гуманітарних наук М. Волікова,
- д-р. філос. з психол., асистент В. Депутатов,
- асистент Н. Шулюк,
- асистент М. Тюганова,
- зовнішній стейкхолдер, магістр психології, практичний психолог О. Ткаченко,
здобувачі денного відділення:
- ПС-21 В. Плетінь, Н. Тимошеноко;
- ПС-22 Б. Бєлєй, І. Бондаренко, С. Борисова;
- ПС-23-1 В. Голованова, Є. Допіро;
- ПС-23-2 С. Стовба, Д. Радчук, С. Афанасьєва;
- ПС-23ск Л. Бутяєва;
здобувачі заочного відділення:
- ЗПС-21 А. Москаленко, О. Непомняща, Д. Поліванська, Л. Котляр;
- ЗПС-23ск З. Пелипук.
Представлена на обговорення освітньо-професійна програма підготовки здобувачів вищої освіти «Психологія» за спеціальністю 053 Психологія галузі знань 05 Соціальні та поведінкові науки на першому (бакалаврському) рівні вищої освіти абсолютно відповідає тим вимогам, які висуває суспільство до підготовки здобувачів вищої освіти, є актуальною, має свою особливість, відповідає державному стандарту вищої освіти.
Ткаченко Оксана наголосила, що практична підготовка є однією з переваг освітніх програм. Ті знання та навички, які пропонуються в цій програмі, достатні задля того, щоб надавати якісні психологічні послуги населенню. Освітні компоненти програми повністю закривають потреби в навичках, необхідних для допомоги за запитами, з якими звертаються люди до приватного психолога.
Циганенко Галина зазначила, що орієнтація освітньої програми здійснювалася не лише на побажання та коментарі зовнішніх стейкхолдерів, психологів-практиків, а й здобувачів вищої освіти для впровадження зазначених змін.
Волікова Марина додала, що освітня програма створювалася з науковим та практичним підходом, має більш чітку структуру, упорядкування, розкриває загальнонаукові, фахові компетентності, має розгорнуту практичну складову, що комплексно спрямовано на підготовку фахівця-психолога.
Зовнішні та внутрішні стейкхолдери виразили загальну позицію, що освітньо-професійна програма є такою, що можна рекомендувати до запровадження та реалізації в освітньому процесі.
Результати обговорення повинні бути прийняті до уваги членами проєктних груп.
Висловлюємо вдячність всім учасникам обговорення за приділений час та змістовну роботу.
За результатами обговорення були сформовані пропозиції по зміні освітньої програми.