Який зв'язок між травмою та освітою? Концепція «травма-інформоване навчання» передбачає використання інформації та інструментарію для задоволення потреб здобувачів освіти, які пережили травми і чия поведінка часто перешкоджає становленню позитивного клімату в колективі та/або навчанню самих здобувачів.
Уже зараз треба робити конкретні кроки для інформування педагогів щодо подолання цих перешкод. Саме тому знання та компетенцію професійних педагогів слід розширювати за допомогою ключових виступів, семінарів і дискусійних груп.
Державний університет економіки і технологій став одним з організаторів Міжнародної конференції «Trauma-Informed Teaching» («Травма-інформоване навчання»). Кафедра психології Юридичного інституту ДУЕТ мала можливість обмінятися з експертами підходами до травми в контексті викладання та навчання. Захід відбувся у дружній професійній атмосфері разом з колегами з Відня та Чикаго.
Викладачі ДУЕТ Єлизавета Давоян і Владислав Депутатов поділилися власним дослідженням про те, яким є образ сучасного українця в медіапросторі. Формування образу в медіа зараз для України є дуже важливим та актуальним. Те, якими нас бачить оточення, впливає на нашу національну ідентичність та подальший шлях в комунікації з партнерами.
Державний університет економіки і технологій дякує Університету Відня та Університету Чикаго за організацію спільного заходу.