Навчання за допомогою Інтернет-ресурсів є дуже поширеним і перспективним методом навчання в усьому світі. В Криворізькому економічному інституті на кафедрі обліку і оподаткування, під час карантину, активно продовжується викладання економічних дисциплін із використанням таких ресурсів.
Технології, що використовуються для проведення лекцій і практичних занять:
1) засоби синхронної комунікації (synchronous communication tools);
2) засоби асинхронної комунікації (asynchronous communication tools).
Засоби синхронної комунікації – це Інтернет-засоби, що дозволяють спілкуватися та консультувати студентів в режимі реального часу (відеоконференція, чат, відеочат і аудіочат, Viber, Тelegram, Zoom).
Засоби асинхронної комунікації – це Інтернет-засоби, що дозволяють обмінюватися інформацією із затримкою в часі (MOODLE, форуми, електронна і аудіопошта, сайти, блоги, Viber, Тelegram). Студентам надаються матеріали для вивчення тем/модулів, студенти самостійно виконують завдання та надсилають викладачу на перевірку.
06 квітня доцентом кафедри обліку і оподаткування Кондратюк О.М. проведені лекції і практичні заняття з дисциплін «Фінансовий облік-2», «Облік і оподаткування СМП» із використанням сервісу конференц-зв’язку Zoom. Студенти 3 курсу гр.ОіОп-17-1 підключились у призначений час до запланованої відеоконференції, проявили не абиякий інтерес та прийняли активну участь у проведенні занять.
Інтеграція новітніх інформаційних технологій у навчальний процес надає широкі можливості для:
1. Участі студентів у живій комунікації з викладачєм.
2. Активного залучення студентів до вивчення дисциплін у зручній для них обстановці в реальному часі та автономної роботи.
3. Під час проведення заняття використовувати:
- різні сайти, наприклад, zakon.rada.gov.ua/, http://sfs.gov.ua/, https://www.mof.gov.ua/uk на яких розміщенні законодавчо-нормативні акти в сфері бухгалтерського обліку і оподаткування та інша корисна інформація для вивчення дисципліни;
- демонстувати екран і ілюструвати послідовність відображення тих, чи інших господарських операцій на рахунках бухгалтерського обліку, або здійснювати обчислення податків;
- надавати план-конспект та дидактичні матеріал; та ін.
4. Удосконалення комунікативної і міжкультурної компетентності, розвитку комунікаційного етикету.
4. Набуття великого обсягу інформації за короткий проміжок часу.
Кафедра обліку і оподаткування бажає всім успіху у навчанні та міцного здоров’я!