Гостьова лекція є важливим і цікавим інструментом для залучення студентів до активної участі в навчальному процесі та отримання знань за допомогою досвіду практика у відповідній сфері. Так, 30 березня 2023 року кафедрою управління бізнесом ДУЕТ було організовано гостьову лекцію з маркетингу на тему «Нейромаркетинг: чи дійсно можливо заглянути в мозок споживача?».
Спікер – Сергій Данилов, кандидат біологічних наук, керівник компанії «Beehiveor» – українського центру нейромаркетингових і поведінкових досліджень.
Нейромаркетинг – це дослідження, яке поєднує в собі науки про мозок, поведінку і маркетинг з метою визначення того, які маркетингові стратегії найефективніші для споживачів. Це інноваційний підхід до маркетингу, який дозволяє компаніям збільшувати продажі та підвищувати лояльність споживачів.
Супроводжуючи лекцію цікавою презентацією, лектор розповів:
– про міфи у нейромаркетингу;
– що рухає людиною в процесі вибору та купівлі товарів/послуг;
– що таке реакції наближення й уникнення та чому важливо їх враховувати в процесі розробки маркетингової стратегії;
– який арсенал доступних нейротехнологій можна використовувати з метою отримання правдивої та об'єктивної відповіді споживачів;
– як дослідити швидкість думки;
– які методи нейромаркетингових досліджень використовують сучасні практики.
Вся лекція супроводжувалася реальними прикладами та кейсами. Студенти спеціальності «Маркетинг» та інших економічних спеціальностей, які взяли участь у лекції, мали змогу поставити запитання, висловити свої думки, отримати обґрунтовані відповіді експерта з нейромаркетингу в Україні.
Компетентність, професіоналізм, захопленість лектора своєю справою викликали позитивні враження та зацікавленість присутніх, про що свідчать відгуки студентів.