30 березня об 11.00 запрошуємо взяти участь у лекції з найактуальнішого напрямку у сфері маркетингу – нейромаркетингу.
Спікер – Сергій Данилов, кандидат біологічних наук, керівник компанії «Beehiveor» – Український центр нейромаркетингових і поведінкових досліджень.
На лекції розберемося:
– Що таке нейромаркетинг, його мета та цілі;
– Що рухає людьми – раціональний розрахунок чи емоційний імпульс?
– Враження – ключова мета споживання;
– Як отримати правдиву та об'єктивну відповідь: арсенал доступних нейротехнологій;
– Про що розкажуть очі? (eye-tracking дослідження);
– Як контекст визначає реакцію та поведінку споживача?
– Нейромаркетинг — це доступно чи дорого в Україні?
– Переваги нейромаркетингових досліджень в порівнянні з іншими методами;
– Світовий досвід використання нейромаркетингу;
– Нейромаркетинг в Україні: кейси від компанії Beehiveor.
Підключитися до конференції Zoom
https://us02web.zoom.us/j/
Ідентифікатор конференції: 876 5932 9809
Код доступу: 099257
Буде неймовірно цікаво!