10 березня 2023 року в.о. директора інституту управління та бізнес-освіти Катерина Слюсаренко провела тренінг з управління командою в сучасних умовах.
Під час тренінгу говорили про те, як змінювалося мислення в епоху SPOD, VUCA і BANI; про фіксоване та гнучке мислення; те, яким повинен бути сучасний менеджер, лідер; про цілепокладання та постановку завдань з урахуванням типу підлеглих.
Хто ж такий ефективний менеджер? Які навички потрібно розвивати, щоб бути лідером в BANI-світі?
Ось декілька інсайдів:
– Постійна стабільна робота — це не те, на що варто сподіватися у сучасному світі. Отже, уміння адаптуватися та впускати у своє життя нове стає необхідною умовою.
– Найбільш проривні рішення народжуються у великих групах.
– Необхідно опановувати декілька суміжних професій.
– Починаючи з VUCA-світу, величезну роль набули soft skills.
– Прокачуйте технологічні навички.
– Розвивайте креативне та дослідницьке мислення.
Яким лідером варто бути в BANI-світі?
– Вміти налаштувати процеси так, щоб люди могли долати стрес і не боялися ухвалювати рішення в ситуації невизначеності.
– Пам’ятати, що немає помилок — є уроки та способи, які не спрацювали.
– Мати навички гнучкого планування, навчати співробітників використовувати можливості, що виникають, і вміти складати прогнози.
– Не забувати про людяність і вибудову відносин, підтримувати віру в успіх команди, бути готовим до конструктивної критики й завжди відкритим до діалогу.
– Заохочувати нові ідеї та допитливість колег, вміти делегувати та формувати розуміння того, що щоденні зміни — це нормальна ситуація у вашій компанії.
– Знати, які навички будуть потрібні в майбутньому, тому займатися навчанням та перенавчанням співробітників. Безперервно працювати над собою, займатися своїм професійним, інтелектуальним, емоційним та духовним розвитком.
Отже, в період невизначеності та непередбачуваності головне завдання для кожного з нас – розвивати гнучкість і здатність змінюватись, здатність навчатися протягом всього життя, а також здатність сприймати і використовувати нові знання.
Прокачували свої soft skills з комунікацій студенти спеціальностей «Менеджмент», «Маркетинг», «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» та «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність».