Поки десь за океаном люди ночують у чергах, аби першими потрапити на довгоочікувані передноворічні розпродажі, відомі під назвою Чорна п'ятниця, щедра українська душа не може обійтися лише одним днем. Тож багато магазинів в Україні у прагненні клієнтоцентричності оголошують декілька днів чи тиждень або навіть цілий місяць знижок. І разом з цим щороку в українських покупців виникає запитання, наскільки реальні ці знижки?
Днями в ефірі Першого Міського телеканалу докторка соціологічних наук, професорка кафедри управління бізнесом ДУЕТ Ганна Андрущенко радо ділилася знаннями з цієї теми.
У проекті «Інтерв'ю дня» викладачка розповідала:
– про виникнення феномену Чорної п'ятниці;
– чи дійсно можна заощадити кошти;
– як спланувати власний бюджет;
– про особливості Чорної п'ятниці в умовах воєнного стану;
– як формується знижка;
– чому на сайті і в магазині різна ціна на однаковий товар і де ж усе-таки ліпше купувати;
– на що звертати увагу під час покупки.
Детальніше дивіться у сюжеті: