Днями наша викладачка, професорка кафедри управління бізнесом, доктор соціологічних наук, Ганна Андрющенко була запрошена до ефіру «Першого Міського» телеканалу для обговорення важливої та цікавої теми для українців.
Говорили про бренди, які вже вийшли з російського ринку та про ті, які продовжують спонсорувати вбивство українського народу.
Спікерка зауважила, що перша хвиля «виходу» з ринку агресора почалася не в лютому 2022, а ще з часів анексії Криму та вторгнення на територію Донбасу. Вже тоді деякі всесвітньовідомі бренди підтримали Україну. Як один із прикладів Ганна Андрющенко навела компанію Apple, яка лише зараз припинила продаж продукції в росії, але ще з 2014 року певні сервіси та послуги ними були призупинені.
Не оминула розмова й ті бренди, які продовжують роботу на обох ринках. Але наші жителі, в більшості студенти, відмовляються закривати очі на таке ставлення до України, тому не купують ці товари.
Компанії потребують часу аби прийти до усвідомлення, що спонсуючи агресора вони ніби дають дозвіл на ведення війни. При виході з ринку росії їхній авторитет з часом відновлюється.