Чи завжди конфлікт є негативним явищем? Як знаходити спільну мову з будь-якою людиною завдяки типології конфліктних осіб? Та чи працює відома багатьом "медіація"?
Наша спікерка Хекоян Елєн Арсенівна - психолог, викладачка психології та кар’єрна консультантка підкреслила, що не завжди конфлікт є негативним явищем, навпаки, він може бути джерелом розвитку й покращення взаємин. На вебінарі студенти розглянули приклади конфліктних ситуацій і навчилися орієнтуватися в них. Виявилося, що в деяких випадках завершення конфлікту не дорівнює його вирішенню. Саме досягнення взаєморозуміння ставить остаточну крапку в суперечці.
Переговори чи медіація: ось у чому питання?! У Західних країнах, згідно статистики, 85% конфліктів вирішуються краще завдяки медиації (допомозі третьої особи), а не судовому процесу. Залучення посередника є актуальним методом і в Україні. Проте, переговори є альтернативою, якщо опоненти готові вислухати одне одного.
Дякуємо спікеру за цікавий та важливий для нас вебінар! Завдяки розумінню принципів конфліктів ми можемо не так часто перейматися через дрібниці.