Чому слова нічого не варті без дій та навпаки?

Чому слова нічого не варті без дій та навпаки?

Як відомі компанії та бренди привертаюсь нашу увагу завдяки піару та рекламі? Слухачі мали змогу детально розглянути таємниці та головні правила стратегій продажу на прикладі компанії Dove. Чим та як вона заслужила нашу довіру і чому зараз навіть одна згадка про неї спонукає придбати товар цього бренду? Вебінар відкрив нам зворотній бік піару та дав змогу уявити себе працівником Dove.

Наша спікерка Наталія Шелудякова, доцент кафедри міжнародної економіки, а також людина закохана у міжнародні комунікації, разом зі студентами виділила головний принцип успіху - розмова. Саме діалог з потенційним клієнтом робить величезний внесок в успішність майбутніх продажів. Зробити продукт "потрібним" є важливою задачею компанії, яку неможливо реалізувати без взаємодії з суспільством.

Піар - це не тільки про красиві фото та відео, а й про те, щоб узгодити хто ти є та ким намагаєшся бути в інформаційному полі. Компанія має не лише обіцяти, а й підтверждувати слова діями. 

Хочемо подякувати спікеру за цікавий вебінар, який не лише зробив з нас експертів у піарі, а й допоможе у майбутньому.

06.05.2022
ЮРИДИЧНА АДРЕСА: вул. Медична, 16, м.Кривий Ріг, Україна duet.edu.ua@gmail.com +380 97 214 8869
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: пл. Захисників України, 2, м.Кривий Ріг, Україна vstup.duet@gmail.com +380 98 207 3648

Генеральні партнери

Про сайт Конфіденційність Доступність Cookies
Copyright 2024 ©