В умовах глобальної діджиталізації одним із важливих факторів успіху є знання та застосування маркетингових інструментів в діяльності компаній. Саме маркетингові дослідження дають змогу зайняти та/або утримати достатню частку ринку фірмі та сформувати у споживачів позитивне ставлення до бренду.
В межах практичних занять з дисципліни «Маркетинг» студентами 2 курсу таких економічних спеціальностей, як «Фінанси, банківська справа та страхування», «Менеджмент», «Маркетинг», «Підприємництво торгівля та біржова діяльність», а також «Облік і оподаткування» було проведене міні маркетингове дослідження діяльності компанії Nestle на вітчизняному ринку. Студенти представили свої результати дослідження у вигляді яскравих та досить цікавих презентацій, які окреслювали, зокрема основні напрями діяльності на ринку, що найбільш привабливі для Nestle в Україні; конкурентів компанії на українському ринку. Дуже добре студенти розібралися із сегментацією товарної пропозиції компанії та з визначенням конкурентних переваг окремих видів продукції Nestle.
Опитування студентів за результатами проведеного дослідження показало на значний інтерес до даної теми. Усі вони зазначили, що це гарний experience, оскільки до цього подібних досліджень вони не проводили. Велике здивування викликало, що досліджувана компанія – представник не лише харчової промисловості, а й фармацевтичної та парфумерної галузей. Наприклад, дуже вразило всіх без виключення студентів те, що L'Oréal Group - найбільший у світі виробник, що спеціалізується на косметиці, належить досліджуваній компаніï Nestlé.
Отже, в результаті таких занять студенти навчилися не лише грамотно проводити сегментацію ринку та визначати конкурентні переваги компанії та її продукції, а і отримали гарний досвід та дізналися багато нового)))
Автор: Тетяна Петрішина, в.о.завідувача кафедри управління бізнесом ДУЕТ