Це й парами важко назвати, радше вихід у поле в найкращих традиціях репортерської журналістики - з реальними викликами і труднощами. Такий формат запропонувала нашим студентам спеціальності «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» нова викладачка, головна редакторка Інформаційного агентства «Експерт-КР» Ольга Гончар (Хвостова).
Студенти отримали свою тему для відеосюжету, який повинні були створити за обмежений час. А далі - повна свобода і креатив у виборі локацій та героїв, а також методів розговорити останніх.
Теорія заграла новими гранями. Десь довелося виходити із зони комфорту, десь - проявляти не тільки професійні навички, а й вміння переговорника чи дипломата.
Таке завдання було спрямоване на формування мяких навичок, які є дуже важливими у професійній діяльності.
«Продавчиня нашої крамниці спочатку не дозволяла нам знімати та брати інтерв’ю але після того, як ми переконали її, що відео нікуди не потрапить, вона погодилась. Також майже всі наші «колеги» говорили, що робітники закладів, де вони готували відеосюжет, теж неохоче йшли їм на зустріч» - розповідає третьокурсник Євген Величко.
«Досвід роботи журналіста полягає в тому, щоб чути багато «ні» і цей процес доволі стресовий - ніколи не знаєш, коли тебе почнуть виганяти» - додає Антон Алексанкін.
Хлопцям і дівчатам вдалося за дві пари не тільки зібрати необхідний матеріал, а й змонтувати його разом з професійним оператором Євгеном, якого запросила Ольга. «В процесі монтування ми добряче насміялися, і з нетерпінням хотіли поділитися своїм результатом з одногрупниками» - підсумував Євген.
За словами завідувачки кафедри міжнародної економіки Ірини Максимової, переймати досвід у крутих професіоналів своєї справи - дуже цінна можливість. «В наших журналістів міжнародників вона є! Згадалась чудова фраза «Журналіст - це та людина, яка прагне найближче підійти до серця світу». Як раз на таких інтенсивах наші студенти опановують цей складний, але такий захоплюючий шлях!»
В цьому є тільки одна прикрість - студенти обіцяли своїм героям, що відеосюжети не будуть оприлюднюватися. Тому побачити результат ми не зможемо.