26 жовтня 2021 року кафедра управління бізнесом ДУЕТ провела вебінар, присвячений Дню маркетолога та рекламіста. Основною темою стали сучасні тренди цифрового маркетингу та зміни у політиці Google.
Спікери Олег Фролов (співзасновник міжнародної IT-компанії Webnauts та академії Webnauts.Academ) та Роман Баришенський (digital-маркетолог, спеціаліст з рекламного менеджменту компанії Webnauts) розповіли про ефективність інструментів маркетингу в залежності від ситуації; зміни в Google Ads, його інструменти; коротко охарактеризували нововведення Google Universal Analytics. Дуже цікавою виявилася інформація щодо «розумних» рекламних кампаній, інтелектуального пошуку, а також політики проведення аукціонів Google. Зроблено акцент на більш дієвих сьогодні видах реклами.
Наприкінці вебінару спікери надали рекомендації щодо маркетингових інструментів, які доцільно використовувати в приймальній кампанії та просуванні освітніх послуг ДУЕТ.
Дуже зацікавили і студентів, і викладачів курси Digital-маркетингу від Академії Webnauts, про що свідчили численні запитання.