Сагайдак Михайло Петрович
Професор кафедри управління бізнесом, професор, доктор економічних наук
Контакти
Освітня діяльність
- У 2002 році закінчив Київський національний економічний університет за спеціальністю «Маркетинг», здобув кваліфікацію магістра з маркетингу.
- У 2008 році захистив кандидатську дисертацію у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» на тему: «Інституційні перетворення у трансформаційній економіці» та отримав науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю 08.00.01 – Економічна теорія та історія економічної думки.
- У 2011 році отримав вчене звання доцента кафедри маркетингу.
- З 2014 року є членом-кореспондентом Академії економічних наук України зі спеціальності «Маркетинг».
- У 2016 році захистив докторську дисертацію у ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана» на тему: «Внутрішній маркетинг підприємств сфери послуг» і отримав науковий ступінь доктора економічних наук за спеціальністю 08.00.04 — Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
- Керівник магістерської програми «Логістичний менеджмент».
- Розробник авторського курсу «Внутрішній маркетинг».
- Здійснює керівництво підготовкою курсових, випускних, дипломних та магістерських робіт, керує проходженням переддипломної та виробничої практики, бере активну участь у методичному забезпеченні навчального процесу та науково-дослідницькій роботі кафедри.
Дисципліни
- Логістичний менеджмент
- Внутрішній маркетинг
- Маркетинг промислового підприємства
- Інтелектуальна власність
- Професійна кар’єра успішного фахівця
Сфера інтересів
- Внутрішній маркетинг, поведінка споживачів, мультиканальний маркетинг, іміджмейкінг, бренд-менеджмент, маркетингові комунікації, бізнес-культура, інтелектуальна власність