В четвер, 21 жовтня 2021 року, відповідно до графіка відкритих занять ДУЕТ на 2021-2022 н.р. відбулася відкрита лекція к.е.н., доцента кафедри управління бізнесом ДУЕТ Марини Зав’ялової на тему «Процес рекламування товару» для студентів спец. 075 «Маркетинг». Читання лекції здійснювалося в межах опанування студентами-маркетологами навчальної дисципліни «Маркетингові комунікації» згідно графіку її викладання та відповідно до обсягу годин, відведених на опанування теми.
В процесі викладання матеріалу лектор висвітила актуальну проблему використання реклами товару в процесі побудови маркетингових комунікацій сучасного підприємства. Розглядалися процес рекламування товару, планування рекламної кампанії підприємства та оцінка ефективності рекламної кампанії. Під час лекції лектором були проаналізовані підходи до побудови кращих закордонних та вітчизняних рекламних кампаній. Висвітлений процес планування рекламної кампанії виробника та оцінка її ефективності в рамках застосування сучасної концепції мультиканального маркетингу.
На відкритому занятті були присутні студенти, викладачі кафедри управління бізнесом, кафедри фінансів, банківської справи і страхування та міжнародної економіки ДУЕТ.