15 червня стіни It-hub&coworking вкторе стали свідками важливих рішень та домовленостей, які потенційно можуть змінити на краще життя багатьох людей. В цей день відбулася зустріч представників ДУЕТ та громадськості для обговорення спільної роботи у напрямку розбудови інклюзивної освіти у Кривому Розі. Це питання вже тривалий час перебуває у фокусі уваги університету, і зустріч з громадськими оганізаціями, що опікуються проблемами осіб з інвалідністю, стала новим етапом у впровадженні безперешкодного доступу до освіти в ДУЕТ.
Щоб об’єднати та скоординувати зусилля у цьому напрямку було підготовано меморандум про співпрацю, підписи під яким поставили в.о. ректора ДУЕТ Андрій Шайкан, голова ГО «Рух без меж» Юрій Понькін, голова ГО «Об’єднання Відповідальних Громадян» Ірина Роік, директор БФ «Шелтер Плюс» Олександр Романча та директор ГО «Криворізька фундація майбутнього» Олена Лещенко. Співпраця здійснюватиметься через взаємодію в рамках проєктів та програм, спрямованих на забезпечення доступу до закладів освіти людей з особливими освітніми потребами.
Першим кроком до цього стала презентація розроблених ДУЕТ освітніх програм для осіб з інвалідністю. Сьгодні це 4 освітні програми молодшого бакалавра за спеціальностями «Право», «Психологія», «Облік і оподаткування» та «Фінанси, банківська справа і страхування».
Представники громадськості та нові партнери ДУЕТ є тією необхідною підтримкою у наших починаннях , яка допоможе нам зробити свій внесок в розбудову інклюзивного простору в університеті та місті.
Інклюзивна освіта - невід’ємна складова стратегії розвитку ДУЕТ. Без забезпечення рівних освітніх можливостей для людей з різними потребами неможливо створити по-справжньому європейський університет, як і побудувати повноцінне громадянське суспільство. Тому університет взяв курс на створення інклюзивного освітнього простору, і разом з партнерами та однодумцями докладає активних зусиль до його реалізації. В ДУЕТ створено Інститут інклюзивної освіти, розробляються освітні продукти для людей з інвалідністю, реконструюються навчальні корпуси з урахуванням умов інклюзивності тощо.