Сучасний рівень розвитку програмного забезпечення надає широкі можливості для підвищення ефективності навчання.
Студенти хочуть навчатися швидко, ефективно та мобільно. Один із способів надати їм таку можливість – запроваджувати методи інтерактивного навчання. Інтерактивне навчання означає постійну, активну взаємодії всіх учасників навчального процесу у співпраці, де і здобувачі і викладачі/запрошені фахівці є рівноправними суб’єктами навчального процесу.
На інтерактивних заняттях відбувається поєднання різних підходів, способів подачі матеріалу, видів роботи. Наприклад, частина інформації на занятті розподіляється на міні лекції, обговорення, презентації, вільне пригадування + запитання, розв'язання проблеми, практичної ситуації/кейсу, коротку письмову роботу + оцінювання, тести з кількома варіантами відповідей, самостійну роботу.
Викладачі кафедри обліку і оподаткування застосовують елементи інтерактивного навчання в підготовці здобувачів різних рівнів вищої освіти (початковому, бакалаврському, магістерському) за спеціальністю 071 Облік і оподаткування.
Під час опанування курсів «Бухгалтерський облік», «Фінансовий облік 1,2», «Оподаткування бізнесу», «Облік і звітність в оподаткуванні», «Аудит», «Управлінський облік» , «Організація облікових систем» здобувачі брали учась у онлайн-практикумах, які проводились фаховим виданням – газетою «Все по бухгалтерський облік», з якою кафедра тісно співпрацює. Онлайн-практикуми студенти прослуховують під час заняття, так і самостійно: Правові питанні діяльності головного бухгалтера, Інвентаризація, Касові операції ), Секрети кадрової роботи для бухгалтера, Практикум: Оплата праці, ПДВ, Паливний акциз. До дня бухгалтера 2020 ; Актуальні питання обліку податків і звітності; Річна звітність та зміни на 2021 .
Участь студентів в онлайн-практикумах – це один із способів отримати актуальну, корисну та цікаву інформацію з обліку і оподаткування від професійних консультантів, аудиторів. Під час проведення практикуму отримувалися відповіді на питання, надіслані учасниками. Крім того, студенти мали можливість додаткового обговорення важливих питань як з лектором, так і з іншими учасниками.
За результатами участі студентів в онлайн-практикумах відбувалося обговорення під час онлайн занять; отримані знання допомогли у виконанні індивідуальних робіт, курсових робіт з дисциплін «Фінансовий облік -2», «Аудит».