26 лютого відбулося підписання угоди про співпрацю професором Андрієм Шайканом, в.о. ректора Державного університету економіки і технологій та професором Іветою Міетуле, ректором Технологічної академії Резекне (Rezekne Academy of Technologies, Latvia)
Угода передбачає зміцнення зв'язків між двома вищими навчальними закладами з метою реалізації спільних інтересів - успішного обміну інформацією, сприяння співпраці у галузі навчання впродовж життя, підтримка мобільності студентів, викладачів та персоналу.
В.о. ректором Державного університету економіки і технологій Андрієм Шайканом, було зазначено пріоритетність міжнародної співпраці та позиціювання університету на інтеграцію в освітнє середовище Європейського Союзу.
За словами ректора Технологічної академії Резекне, співпраця між двома університетами триває вже кілька років, це участь у наукових конференціях та конгресах, залучення українських студентів до участі у спільних освітніх програмах з Технологічною академію Резекне тощо. "Зустріч сьогодні можлива лише у віртуальному середовищі. Ми надзвичайно раді продовжувати нашу співпрацю зі студентами та викладачами щодо освітніх та дослідницьких можливостей. У майбутньому ми також розглядаємо розробку та впровадження спільних навчальних програм (бакалаврських та магістерських програм). Звичайно, важливим аспектом є участь у спільних проектах, які передбачають залучення партнерів з інших країн, а не лише з Європейського Союзу », - зазначила Івета Міетуле.
Активна наукова співпраця між університетами, яка була започаткована професорами Сергієм Гушко та Володимиром Кулішовим на міжнародній науковій конференції "Society. Integration. Education." у 2016 році у Резекне сприяла формуванню співпраці у науковій та освітній сфері.
Декан факультету економіки та управління Технологічної академії Резекне, професор Ілута Арбідане підкреслила, що особисті контакти завжди корисні для успішного створення наукових публікацій, розробки проектів та сприяння науці в цілому.
Міжнародна науково-освітня співпраця стає нині одним із дуже важливих напрямів роботи будь-якого сучасного університету.