Свого часу штучний інтелект, маркетинг на основі даних та оптимізація голосових пошукових систем (Voice Search Engine Optimization, VSEO) вважалися амбіційними концепціями, що межували на рівні із чимось нереальним. Сьогодні зазначені інноваційні тенденції цифрового маркетингу є одними із головних пріоритетів для бізнесу в 2021 році. У сучасному онлайн-середовищі дуже складно залишатися конкурентоспроможним: виникає необхідність адаптації до швидкодинамічних змін у сфері цифрового маркетингу. Ми живемо в той час, коли маркетинг розвивається прискореними темпами, а інтереси та поведінку споживачів важко спрогнозувати. Маркетологи вже не можуть використовувати застарілі методи і сподіватися, що вони будуть працювати.
ТОП-5 інновацій у цифровому маркетингу, які допоможуть процвітати бізнесу:
1. Штучний інтелект (Artificial Intelligence, AI). За прогнозами, AI стане «серцем» світового бізнесу та промисловості в майбутньому. Ви можете аналізувати поведінку споживачів і моделі пошуку, а також використовувати дані з платформ соціальних мереж і публікацій у блогах, щоб допомогти компаніям зрозуміти, як клієнти знаходять свої товари і послуги.
2. Програмна реклама (Programmatic Advertising, PA). Програмна реклама означає використання AI для автоматизації оголошень, щоб можна було орієнтуватися на більш конкретну аудиторію. Наприклад, торги в режимі реального часу - це тип програмного придбання реклами. Ця автоматизація є набагато ефективнішою та швидшою, що означає вищі конверсії і менші витрати на залучення клієнтів. Такі інструменти, як, наприклад, програмна автоматизована система купівлі (Demand Side Platform, DSP), може використовувати сотні сигналів таргетування для індивідуалізації реклами і навіть «націлювання» відповідно до стилю життя чи поведінки, які інтегровані з платформами даних клієнтів.
3. Чат-боти й надалі залишатимуться важливою частиною цифрового маркетингу в 2021 році. Ця технологія на основі AI використовує обмін миттєвими повідомленнями для спілкування в режимі реального часу зі своїми клієнтами або відвідувачами сайту. Багато клієнтів сьогодні надають перевагу взаємодії з чат-ботами, оскільки вони реагують на запити цілодобово, швидко дають відповіді, точно вказують всю історію покупок і платежів, мають безмежне терпіння. Ці віртуальні помічники пропонують чудове обслуговування клієнтів, відповідаючи очікуванням споживачів та автоматизуючи завдання - це означає, що ви можете зосередитись на більш важливих завданнях і справах.
4. Персоналізація. Якщо ви хочете виділитися в 2021 році, вам потрібно персоналізувати свій маркетинг. А це означає персоналізований вміст, продукти, електронні листи тощо. Можна навести таку статистику: 63% споживачів дратують загальні рекламні кампанії; 80% вказують, що вони частіше ведуть бізнес із компанією, якщо вона пропонує персоналізований підхід; 90% заявляють, що вони вважають персоналізацію привабливою і такою, що допомагає компанії розвиватися і працювати прибутково.
5. Інфлуенсер-маркетинг (Influencer Marketing) - це різновид маркетингу з вуст в уста («сарафанне радіо»), який фокусується на використанні ключових лідерів задля рекламування вашого бренду. Інфлюенсери можуть бути відомими знаменитостями, але частіше це особи Instagram або YouTube з величезною нішею, які можуть допомогти поширити інформацію про ваш бізнес або продукт через свої соціальні канали.
Зазначені вище позиції – це лише основні серед багатьох трендів у сфері маркетингу. Для тих, хто займається цифровим маркетингом, зміни є невід’ємною частиною роботи. Ви повинні продовжувати дивитися вперед і прагнути охопити нові технології, інструменти та стратегії, щоб отримати перевагу над конкурентами. Як одного разу сказав Джон Кеннеді: «Зміни - це закон життя. А ті, хто дивиться лише на минуле чи сьогодення, напевно сумуватимуть за майбутнім».