Кафедра економіки та підприємництва 25 листопада провела вебінар на тему «Роль аналітики в сучасній дистрибуції». Спікером онлайн-зустрічі була Монастирська Ольга, кандидат економічних наук, аналітик ТОВ «Рошен.
На зустрічі були присутні викладачі і студенти з різних спеціальностей навчально-наукового економічного інституту ЗВО «ДУЕТ», які активно брали участь в обговоренні доповіді Ольги Монастирської . Зокрема, піднімались питання важливості і доцільності використання аналітики в комерційній діяльності торгівельних підприємств. Пані Ольга детально зупинилась на основних задачах аналітики в дистрибуційній компанії, а саме: визначенні попиту на товарні групи та номенклатурні позиції (в грошовому та натуральному вираженні); плануванні і прогнозуванні продажів в різних розрізах (товарні групи, номенклатурні позиції, райони та регіони, маршрути, канали збуту, клієнти). З використанням динаміки рік/рік, місяць/місяць, сезонного переходу, визначенні та аналізі відхилень у продажах та причин їх виникнення (план-фактний аналіз); визначенні ефективності впроваджених інструментів (рентабельність промо-акцій, цінових акцій, трейд-маркетингу, умов співпраці з клієнтами); підведенні підсумків роботи у різних розрізах (рейтинг, КРІ). Одна з цілей – формування внутрішнього рейтингу роботи торгових агентів для подальшої їх мотивації; оптимізації бізнес-процесів роботи підприємства; контролю коректності даних у облікових системах; підготовки річних бізнес-планів і бюджетів.
Було корисно і пізнавально! Сподіваємося на подальші творчі та наукові контакти та спільні проекти з пані Ольгою.