Міфи - не тільки казкові оповіді про небувальщину, а й потужний інструмент
впливу на свідомість людини
З’ясуванню цих впливів був присвячений вебінар «Міфи у масовій комунікації», організований кафедрою міжнародної економіки.
За півтори години учасникам вебінару вдалося пройти шлях від стародавніх часів до сучасності, щоб зрозуміти, яким чином міфи, закарбовані в нашій підсвідомості, можуть визначати наше сприйняття реальності. І те, що ми - сучасні, розумні, прогресивні люди, зовсім не є гарантією нашої недоторканості і виключності з-під дії міфології.
Політика, реклама, усі прояви масової культури сьогодні активно використовують техніки і технології навіювання, щоб досягати власних цілей. Про власні спостереження за ними розповідала спікерка Наталія Шелудякова, яка наголосила: «Усі сюжети й образи нам знайомі, усе це є в самих нас, але ми не завжди це фіксуємо. І саме на їх пригадуванні й актуалізації грають політтехнологи і рекламісти»
Усвідомлення цих впливів є важливою частиною критичного мислення – сучасного must-have
в умовах інформаційної лавини, яка накриває нас щодня.
Говорить один із учасників вебінару третьокурсник Ілія Гіоргадзе («Право»):
- Якщо зважати на те, що Наталія Андріївна в нас викладала на першому курсі, то ми за нею вже трішки засумували, тож було дуже приємно побачити її знову. Все одно приємно було поспілкуватися і побачити, хоча й онлайн, своїх викладачів, які нас ввели три роки тому в саме життя інституту, розповідали основи навчання, певні цікавинки. І зараз мені було цікаво спостерігати за цим вебінаром. Я зміг винести для себе щось нове, вияснити дещо вже знане і знайоме, роздивитися цю проблему трохи з іншого боку. Цей вебінар викликав у мене лише позитивні враження і мені вдалося на ньому висловити власну думку.