
Як перетворити ідею на реальне рішення, яке зробить світ краще? Саме цьому навчалися студенти 2-го курсу спеціальностей «Менеджмент», «Маркетинг», «Менеджмент соціокультурної діяльності», «Міжнародні економічні відносини», «Підприємництво і торгівля», «Економіка», «Міжнародні відносини, суспільні комунікації та регіональні студії» на курсі «Дизайн-мислення» під керівництвом викладачки кафедри управління бізнесом Тетяни Петрішиної.
Протягом курсу студенти опановували ключові техніки та інструменти дизайн-мислення:
- Емпатійне дослідження – занурення в проблеми користувачів, щоб зрозуміти їхні реальні потреби, болі, страхи та цінності.
- Генерація ідей – застосування різних видів мозкового штурму, мап думок та асоціацій, креативної візуалізації та інших інструментів для пошуку нестандартних рішень.
- Прототипування – створення тестових моделей продуктів і сервісів.
- Тестування – перевірка ідей на реальних користувачах та вдосконалення рішень.
Фінальний результат – студентські проєкти, які базуються на проведених дослідженнях і пропонують рішення для актуальних викликів:
Розумний контейнер для сміття – smart-рішення для сортування відходів.
Розумний блокнот для студента – цифрові інструменти для ефективного навчання.
Міський простір для спілкування мешканців – концепція комфортного міста.
Розумний дитячий майданчик – безпечний простір із інтерактивними елементами за прикладом квесті з відомого сучасного фільму.
Маркетплейс для фермерів – платформа для підтримки локальних виробників сільськогосподарської продукції.
Розробка екопакування – екологічні альтернативи звичній упаковці.
Кав’ярня без бар’єрів – простір, доступний для людей зі спеціальними потребами.
Працюючи над проєктами студенти досліджували питання інклюзії, екології та соціальної відповідальності, пропонуючи реальні рішення для покращення життя.
Курс було високо оцінено студентами. Він допоміг їм прокачати креативне, критичне та абстрактне мислення, навчив проводити дослідження, працювати з інсайтами користувачів та тестуванням ідей.