Якщо ви хочете отримати практичний досвід в IT, прокачатися у обраній спеціальності, набути навичок командної взаємодії — «Академія ABP» надає такі можливості. Це освітній проєкт компанії ABP, яка створила і вже понад 13 років розвиває маркетплейс автозапчастин Avto.pro.
Кілька разів на рік компанія відкриває набір спеціалістів рівня «трейні» (базові знання, без досвіду) різноманітних IT-спеціальностей: фронтенд, бекенд, тестування, дизайн, менеджмент, пошукова оптимізація, аналітика даних і продажі. За результатами співбесід і тестових завдань від 10 до 20 трейні отримають можливість стати джунами за три місяці у результаті інтенсивного і надцікавого навчання повний день.
Кожен потік працює як окрема команда над власним проєктом, який не перетинається з робочою рутиною компанії. Водночас цей проєкт має нагальний практичний сенс — результатом навчання має стати його mvp-версія, яка у подальшому буде реалізована. Навчання оплачується як повноцінне стажування, хоча на відміну від звичайних стажистів, учні «Академії» не витрачають час на виконання найпростішої монотонної роботи.
Випускники «Академії» отримують офери до штату ABP і перспективи швидкого зростання. Зацікавлені? Надсилайте заявки до ABP через джоб-портали і беріть участь у найближчому наборі «Академії»!