У межах дисципліни «Цифровий маркетинг» студенти і студентки ДУЕТ 21 листопада були запрошені на майстер-клас з SMM, де вони занурилися у захоплюючий світ маркетингу у соціальних мережах разом з SMM-профі та бренд-менеджером українських закладів – Анастасією Коцюрубою.
Учасниками і учасницями онлайн-зустрічі стали здобувачі освіти спеціальностей «Маркетинг», «Менеджмент», «Менеджмент соціокультурної діяльності», «Міжнародні економічні відносини», «Фінанси, банківська справа та страхування», «Економіка», «Підприємництво та торгівля».
На майстер-класі студенти і студентки разом з Анастасією:
- розглядали найефективніші стратегії в створення привабливого контенту та його вплив на аудиторію;
- оглянули останні інновації та підходи у соціальних мережах, які допоможуть підтримати активність та залучення аудиторії;
- розглянули важливість побудови власного бренду в соцмережах та його вплив на розвиток бізнесу;
- розкрили секрети успішних публікацій та особливості візуального наповнення Instagram-сторінок.
Далі учасники та учасниці майстер-класу зосередилися на оцінці візуального контенту в Instagram на конкретних практичних прикладах, обговорювали професійне обладнання для створення ефектних фото та відео.
Цікава інформація та її креативне подання фахівчинею з SMM викликали жваве обговорення та обмін ідеями!
Ми вдячні Анастасії за підвищення рівня знань наших студентів і студенток у сфері SMM та захоплюючу подорож у світ цифрової майстерності. Нові знання – це завжди нові можливості!