10 квітня 2020 р. відбулося дистанційне засідання кафедри маркетингу. Порядок денний стосувався таких питань:
- про допуск студентів 2-го курсу освітнього ступеня «магістр» спеціальності 075 «Маркетинг» заочної форми навчання до захисту магістерської дипломної роботи;
- про підготовку до проходження практики студентами 4 курсу «бакалавр» денної та заочної форм навчання;
- про стан академічних заборгованостей студентів 4-5 курсів ОС «бакалавр» денної та заочної форм навчання напряму підготовки «Маркетинг»;
- особливості дистанційного складання іспитів і заліків студентами заочної форми навчання;
- про рекомендацію здобувачам вищої освіти онлайн-курсів на COURSERA, PROMETHEUS та інших освітніх платформах із дисциплін, що викладаються на кафедрі маркетингу;
- про роботу з погашення заборгованостей з оплати за навчання студентів;
- інші питання, зокрема, щодо особливостей проведення занять у дистанційній формі шляхом використання Zoom, Viber, Telegram, Google-сервісів, Moodle; наповнення та використання Moodle та інше.
Такий досвід дистанційного спілкування новий, але звикаємо до цього, продовжуємо освоювати і просувати засоби дистанційного навчання і спілкування.
Завідувач кафедри Марина Володимирівна Зав’ялова наголосила на важливості дотримання правил карантину та побажала усім міцного здоров’я.
Підготувала інформацію Зоя Гелевачук.