Вчені стверджують, що для формування першого враження вистачає навіть декількох секунд. Наш мозок несвідомо передає нам імпульси з потрібною інформацією. Та чи завжди ми розуміємо людину правильно?
При діловому спілкуванні розібратися хто стоїть перед тобою набагато складніше, перша думка може виявитися хибною і добряче нашкодити твоїй подальшій взаємодії з цією особою. Тому наша спікерка, Марія Головань, вирішила поділитися зі слухачами ДУЕТ методикою DISK, яка спрямована поділити людей на типи в залежності від реакцій на ситуації, а також сприйняття оточення.
Розрізняють «червоних», «жовтих», «зелених» та «синіх» особистостей. Кожен тип має свої особливі характеристики, поведінку, а також різні реакції на стресові ситуації. Наприклад, якщо зустріти "людину-сонечко", то відразу можна зрозуміти, що це креативна людина, яка потребує уваги.
Марія Головань також поділилася з нами особистою історією, як лише завдяки кольору та марці автомобілю, вона визначила тип людини з якою буде співбесіда. Дізнавшись це вона змогла вибудувати правильну стратегію спілкування та знайти точки дотику з нею.
Хочемо подякувати нашій спікерці за цікавий вебінар! Тепер задля успішного спілкування будемо більш уважними до особливостей поведінки співрозмовника!