Кафедрою управління бізнесом було проведено вебінар, який був присвячений створенню унікальної торгової пропозиції (УТП), яка допомагає у просуванні брендів з мінімальними витратами. Вебінар пройшов в рамках практичної підготовки здобувачів вищої освіти спеціальностей Маркетинг та Менеджмент 19 квітня 2022 року.
Досвідчений спікер – Роман Баришенський, колишній випускник нашого університету (в минулому КЕІ КНЕУ), який навчаючись, почав потрохи працювати у сфері маркетингу. Сьогодні Роман – практикуючий digital-маркетолог в міжнародній IT-компанії Webnauts.Pro, який паралельно викладає курс цифрового маркетингу у зазначеній компанії.
На вебінарі було розглянуто питання створення УТП, їх види, як писати унікальні тексти, тестувати УТП та які сервіси при цьому стануть у пригоді. Наведено приклади УТП різних торгових марок та проаналізовано їх помилки при створенні унікальної торгової пропозиції. Спікером було запропоновано «домашнє завдання»: на прикладі вказаних ситуацій розробити найкращий оффер та УТП (що ми обов’язково зробимо зі студентами на занятті з Маркетингу).
В кінці вебінару Роман відповів на ряд запитань та запропонував на наступному вебінарі розглянути роботу з Google-інструментами.
Щиро дякуємо спікеру та усім присутнім за участь!