Конкурс відео на підтримку цілей сталого розвитку та соціальної реклами для учнів шкіл, студентів коледжів та університетів проводиться Державним університетом економіки і технологій в рамках V Міжнародного наукового конгресу SOCIETY OF AMBIENT INTELLIGENCE 2022.
Екологічні проблеми, соціальна та гендерна нерівність, насилля, корупція, доступ до якісної освіти та медицини, пришвидшення темпів індустріалізації – всі ці питання призвели до усвідомлення важливості сталого розвитку, і молодь може зробити свій внесок у оприлюдненні та приверненні уваги суспільства до цих актуальних проблем.
ООН визначила 17 цілей сталого розвитку, досягнення яких загалом дозволить підвищити якість життя нинішніх і майбутніх поколінь. Адже сталий розвиток можливий при рівновазі трьох основних складових: економічне зростання, соціальна відповідальність та екологічний баланс.
Пропонуємо учням шкіл, студентам коледжів та університетів взяти участь у конкурсі відео роликів на підтримку ЦСР та соціальної реклами, яка спрямована на привернення уваги суспільства до соціально-значущих проблем (насилля, бідність, нерівність/дискримінація, корупція, безвідповідальне та жорстоке поводження з тваринами).
Мета конкурсу:
- залучення талановитої молоді до створення мотивуючих відео роликів або постерів, які допомагають у просуванні цілей сталого розвитку, вирішувати соціально значущі проблеми;
- привернення уваги молоді до соціально значущих проблем суспільства;
- виховання соціальної відповідальності й активної громадянської позиції;
Учасники конкурсу:
Студентська ліга - студенти ЗВО та коледжів
Шкільна ліга - учні старших класів шкіл, а також студенти ліцеїв.
Тематика конкурсу:
- підтримка та просування цілей сталого розвитку, сталого способу життя;
- екологічні проблеми,
- соціальна та гендерна нерівність,
- права людини
- протидія насиллю,
- протидія корупції,
- етичне ставлення до тварин
Взяти участь у конкурсі можна в двох категоріях:
- відео на підтримку однієї із Цілей сталого розвитку. Для цього необхідно створити коротке відео тривалістю не більше 40 секунд про те, яка глобальна ціль є найбільш важливою з точки зору автора/авторів ролика. У відео необхідно продемонструвати дію і/чи ініціативи щодо запровадження змін відповідно обраної ЦСР.
- соціальна реклама (постер). До участі у конкурсі приймається соцреклама тривалістю до однієї хвилини та соціальні постери на будь-яку соціальну тему, яка привертає увагу суспільства до вирішення важливих соціальних проблем. Серед тематичних пріоритетів конкурсу: відповідальне споживання та використання природних ресурсів, етичне ставлення до тварин, права людини, гендерна рівність, боротьба з корупцією, боротьба з насиллям (стоп насиллю).
Умови конкурсу у прикріпленому файлі