Можна багато розмірковувати про екологію та екологічні проблеми, шукати «винуватців» і дискутувати на тему, що стан навколишньої природи, можливо, був би зовсім іншим, якщо б ...
Людина - істота розумна. Звернувши увагу на актуальну проблему, ми намагаємося її вирішити або принаймні згладити її наслідки. У різних країнах на різних континентах стали організовуватися всілякі природоохоронні та екологічні товариства, організації і структури, проводитися ряд акцій і заходів щодо залучення уваги широкої громадськості до проблем природи та екології.
Так виникла і організація WWF - Всесвітній фонд дикої природи, офіційна назва якої на даний момент World Wide Fund for Nature або «Всесвітній фонд природи». Ця організація спільно з австралійським виданням «The Sydney Morning Herald» наприкінці березня 2007-го року провела цікаву і показову екологічну акцію: близько 2100 фірм і компаній австралійського міста Сидней, а також понад 2,2 млн. його жителів вимкнули освітлення на одну годину. За цей час енергоспоживання міста було скорочено більше ніж на 10%, що, в свою чергу, сприяло і скороченню викидів вуглекислого газу в атмосферу.
За підрахунками фахівців, ефект від акції був такий, що на той час нібито в місті на дорогах на 48 тисяч автомобілів стало менше. Цю акцію назвали «Година Землі». Ідея була хороша і прийняла щорічний характер, поширилася і стала популярна в багатьох країнах світу. Час проведення акції погоджено і початок цієї години вибрано на 20 годин 30 хвилин у кожну останню суботу березня. У 2012-му році в цій акції брало участь вже 147 країн і понад 5,4 тисяч міст і населених пунктів.
Є і скептики подібних акцій, які стверджують безглуздість скорочення споживання електроенергії всього на одну годину. Мовляв, реактори і генератори промислових електростанцій проблематично зупинити за одну годину, а, відповідно, і скорочення викидів парникових газів від їх роботи досить умовні і не відповідають заявам екологів, як наслідок, акція швидше носить символічний характер. Але навіть вони не заперечують необхідність залучення уваги до екологічних проблем, а це один із найбільш діяльних способів, до того ж економія дорогої електроенергії, а за час акції кінцевий споживач може заощадити до 0,5 кВт спожитої електрики, благотворно позначиться і на його бюджеті. В умовах економічної кризи це вельми актуально.
Взято з Інтернету