Зав’ялова Марина Володимирівна
доцент кафедри управління бізнесом, кандидат економічних наук, доцент
Контакти
Освітня діяльність
- У 1986 році закінчила Київський інститут народного господарства за спеціальністю «Економіка і планування матеріально-технічного забезпечення».
- В 1994 році захистила кандидатську дисертацію на тему «Організація виробництва товарів народного споживання непрофільними підприємствами Кривбасу» та отримала науковий ступінь кандидата економічних наук за спеціальністю 08.06.02 «Підприємництво, менеджмент та маркетинг».
- В 2003 році отримала вчене звання доцента кафедри маркетингу.
- Керівник наукового гуртка «Формування сучасного науковця».
- Куратор академічної групи МАР-14-1.
- Здійснює керівництво підготовкою курсових, випускних, дипломних та магістерських робіт, керує проходженням практики, бере активну участь у методичному забезпеченні навчального процесу та науково-дослідницькій роботі кафедри.
Дисципліни
- Маркетингова політика розподілу
- Стандартизація та сертифікація товарів і послуг
- Товарна інноваційна політика
- Маркетинг
- Поведінка споживача
- Товарознавство
- Маркетингова товарна політика
- Управління продажами
- Маркетинг відносин
Сфера інтересів
- Маркетинг, маркетингова товарна політика