Центр ЄДЕБО та моніторингу освітнього процесу

Керівник центру:
Ліскевич Олена Валеріївна
liskevich.olena@duet.edu.ua

Костріцина Ольга Сергіївна
kostritsyna@duet.edu.ua

СТУПЕНІ РИЗИКУ

  1. Головна сторінка офіційного веб-сайту ЗВО
  2. Статут ЗВО (установчі документи)
  3. Склад керівних органів
  4. Структура ЗВО
  5. Ліцензія
  6. Ліцензований обсяг та фактична кількість осіб, які навчаються в ЗВО
  7. Відомості про освітні програми, які реалізуються в ЗВО
  8. Сертифікати про акредитацію
  9. Документи закладу, якими регулюється освітній процес
  10. Напрями наукової та/або мистецької діяльності
  11. Річний звіт про діяльність закладу освіти (щорічний звіт ректора)
  12. Кошторис закладу та всі зміни до нього
  13. Звіт про використання та надходження коштів
  14. Інформація про проведення тендерних процедур
  15. Штатний розпис
  16. Результати моніторингу якості освіти
  17. Щорічне оцінювання здобувачів ЗВО
  18. Щорічне оцінювання науково-педагогічних і педагогічних працівників ЗВО
  19. Інформація про вакантні посади ЗВО та проведення конкурсу
  20. Відомості про гуртожитки, вільні місця, розмір плати за проживання
  21. Умови доступності закладу освіти для навчання осіб з особливими освітніми потребами (Інклюзивний простір)
  22. Правила прийому до ЗВО
  23. Вичерпний перелік (акредитованих та неакредитованих) освітніх програм з розподілом ліцензованих обсягів, за якими планується здійснювати набір у відповідному році вступної кампанії
  24. Відомості про Приймальну комісію ЗВО та визначення повноважень у встановленому законодавством порядку
  25. Програми вступних іспитів, фахових випробувань, співбесід (на освітній рівень «магістр»)
  26. Програми вступних іспитів, фахових випробувань, співбесід (на освітній рівень «бакалавр» для вступників на базі ОКР «молодший спеціаліст»)
  27. Розмір плати за навчання, підготовку, перепідготовку, підвищення кваліфікації здобувачів освіти
  28. Перелік додаткових освітніх та інших послуг, їх вартість, порядок надання та оплати
  29. Рейтингові списки вступників
  30. Рішення приймальної комісії щодо надання рекомендацій на зарахування
  31. Списки зарахованих (накази про зарахування)
  32. Положення про врегулювання конфліктних ситуацій
  33. Матеріально-технічне забезпечення закладу освіти (згідно з ліцензійними умовами)

До повноважень Центру відноситься:

  • Робота з Єдиною державною електронною базою з питань освіти (далі ЄДЕБО) зі службовими документами обмеженого доступу, персональними даними, а саме:
  • внесення основних даних Університету;
  • внесення необхідних документів Університету;
  • внесення матеріально-технічної бази Університету;
  • внесення освітніх програм;
  • внесення посилань на Web-ресурси Університету;
  • контролювання внесення ліцензій, сертифікатів Університету;
  • внесення кадрового забезпечення ЗО, а саме: картки працівників, кадрового забезпечення освітніх програм у сфері ВО, кадрове забезпечення освітнього процесу у сфері ВО.
  • внесення відповідальних осіб;
  • внесення форми 2-3нк;
  • внесення ступенів ризику (чисельність здобувачів вищої освіти за останні три роки (відсотків), кількість науково-педагогічних (педагогічних) працівників, працевлаштованих за основним місцем роботи, стан оприлюднення на офіційному веб-сайті закладу вищої освіти визначених законодавством документів та інформації (відсотків), наявність відокремлених структурних підрозділів, наявність іноземних здобувачів вищої освіти, частка неакредитованих спеціальностей, освітніх програм (відсотків));
  • договора з технічним адміністратором ДП «Інфоресурс»;
  • формування та технічний супровід справ щодо ліцензування та акредитації освітньої діяльності Університету в ЄДЕБО, Міністерстві освіти і науки України, Національному агентстві із забезпечення якості вищої освіти
  • забезпечення вступної кампанії (внесення максимальних обсягів; пропозиції щодо максимальних обсягів; даних про вступ та випуск; правил прийому; конкурсних пропозицій; наказів на зарахування, актів про допущені технічні помилки, зарахування іноземців та осіб без громадянства (внесення записів та наказів на зарахування));
  • адмініструванням здобувачів вищої освіти в ЄДЕБО (створення карток здобувачів);
  • внесення записів в картки здобувачів стосовно відрахування, поновлення, переведення, завершення навчання;
  • замовлення /виготовлення документів про освіту (дипломів, додатків до дипломів, дублікатів дипломів та додатків до дипломів);
  • замовлення студентських квитків;
  • заключення договорів з організаціями, які займаються друком студентських квитків;
  • внесення анулювання студентських квитків;
  • внесення змін у персональні дані здобувачів освіти (зміна ПІБ, заміна паспортів і т. ін.);
  • замовлення та виготовленні академічних довідок;
  • виготовлення довідки з коротким змістом програм основних фахових дисциплін;
  • робота зі зверненнями в ДП «Інфоресурс», в МОН України;
  • адміністрування користувачів ЄДЕБО (створення, відправлення необхідного пакету документів в ДП «Інфоресурс»);
  • розроблення стандартів освітніх вимірювань Університету, узагальнення і аналіз стану оцінювань здобувачів вищої освіти, аналіз та узагальнення освітніх досягнень здобувачів вищої освіти, в тому числі аналіз їх успішності на предмет нормального розподілу, та розробка рекомендацій з вдосконалення оцінювання здобувачів освіти з урахуванням класичних і новітніх досягнень у галузі освітніх вимірювань;
  • дотримання вимог з охорони праці, передбачених законодавством та Положеннями Університету.

Центр може застосовувати інші види діяльності для реалізації політики Центру, визначеної його Положенням.

ЮРИДИЧНА АДРЕСА: вул. Медична, 16, м.Кривий Ріг, Україна duet.edu.ua@gmail.com +380 97 214 8869
ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ: пл. Захисників України, 2, м.Кривий Ріг, Україна vstup.duet@gmail.com +380 98 207 3648

Генеральні партнери

Контактна інформація
Copyright 2024 ©